Friday 11 September 2009

对不起,我.

我对不起自己
我对不起爸爸妈妈
我对不起我的家人
对不起我身边的人
对不起
能怎么样?
如果真的x了
可能会影响到我所有东西
我的前程
还有很多很多
我不知道可以怎样
看样子60% x定了.
希望那40%的奇迹与幸运会出现.
否则我真的完了
也许对其他人不怎么严重
但对我来说真的真的很严重
因为这会对我的将来有很大的影响.
我真的很不会想
很不生性.
对不起曾经对我失望过的人
也许还有最后一次.
只看明天.

p/s:请不要对那个 'X' 胡乱猜测.

14 comments:

Anonymous said...

pik wen

me also so scared ar
bt try our best la

my exam paper stil at ur ther ar
..

yEE

violin said...

good luck to you.
jia yous.
=)

Potato... said...

nothing de la...
don scare la...
i trust u will save de...=)

Egg said...

Violin:Thanks.=)Hope that I will be lucky.
Yee:Yea.Don't worry so much ba.Add Oil.=D

Egg said...

Potato:Thanks.I hope so.>.<

IMBA - |ting| said...

safe punya laaa x)

yi-leven said...

对不起?
???
??

倒不如你用道歉的时间去想想你接下来应该做的东西

就算再多的人鼓励你,支持你,呵护你。。
始终,你还是你,不是我,不是他,不是别人
“要不要”,“想不想”,“做不做” 的选择权,还是在你手中。
你的决定,都是对你自己有影响。。是 对 你 自 己。。
*理智吧,碧雯* 希望你能记得这5粒字

Mary姐 said...

pikwen..
anything..
jz try ur best..
过去让他过去吧
为你的未来努力吧!
u gt many friends support u..

rOund said...

you will think back and regret
mean you are still wake up
dont think too much
although i know what will happen
>.<
you have the heart
you have the choice
gambateh ^^

Egg said...

TIING:Although I'm not safe.But thanks.=)
Eleven:I know le.Thanks.=]
Mary:Thank you.Mary =)
rOund:Thank you a lot.=)

babi wen said...

加油啊(:

Egg said...

Thanks oh wen.Add Oil together.=)

olivia-yeam said...

会想了就好,没必要对不起。
人谁无过!想清楚以后要走的路,有了人生方向,以后不会太容易做错选择。

Egg said...

Thanks,Yamasuez sister.