Thursday 3 September 2009

Think the title yourself.JUST FOR YOU.

我真的很庆幸有你这样的一个好朋友
认识你第三年
不开心有你
开心也有你
你真的很好很好很好
好到我真的不懂要用什么形容词了 >.<
不开心的时候有你安慰
开心的时候有你分享
有麻烦找你帮忙
10次有9次你都会帮
很谢谢你
谢谢你 =)
说一万遍谢谢都不够你对我那么的好
我真的很幸运
有你这个对我这样好的朋友.
就是你.
那么开朗的你. ^-^
Potato.

4 comments:

Potato... said...

i feel lik hapi n lucky gt u tiz gud fren 2...XD
so gan dong wer...^^...

Egg said...

Thanks.
I am more lucky.
Can you cry?T-T xD

yi-leven said...
This comment has been removed by the author.
Egg said...

Don't tell you ar.Haha xD